juni 10, 2017

Eksamensgave og lidt om mine tanker + vaner til eksaminer

Hej Bloggen 

Igår var jeg oppe i min ene eksamen for i år nemlig biologi. Jeg fik karakteren 10 for mit oplæg og nogle timer efter var mig og min mor oppe og småkigge lidt i Butik Blossom i Nibe. Jeg fandt denne halskæde som jeg mener er fra mærket MUSE. 



Jeg troede ellers kun det blev til 7 men jeg kunne inddrage min rapport om kønshormoner og et forsøg vi havde lavet samt huske mine notater uden brug af papir foran mig. Jeg brugte også de sidste  minutter af forbederelsestiden til, at huske på de 7 fokuspunkter jeg lærte om public speaking tilbage i påskeferien da jeg var på camp true north til at få styr på de værste nerver inden jeg skulle ind til selve eksamenationen. Det værste var egentlig den 1 1/5 time op til jeg skulle trække mit emne og imens jeg stod og ventede på at trække. Da jeg var ret nervøs for at komme op i emne om et vandløb økologi - "nej tak bare ikke det emne" tænkte jeg  i det jeg står i døren på vej ud og ind til Aalborg Centrum. Heldigvis skriver min mor at jeg skal tænke på noget rart og huske jeg har mine to lykke hjerter med fra dengang jeg gik på Sct. Mariæ - de hjerter var med jeg fik et gennemsnit på 7,5 da jeg havde dem med til alle eksaminer dengang jeg gik derinde. 

- Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt